najlakša i najpovoljnija Internet kupovina

Telefoni

011 342 34 54
011 343 07 96
065 345 12 30
Ukratko o nama
 
Tako Lako Shop posluje u sastavu WEBCentric d.o.o., firme specijalizovane za Internet trgovinu i napredna Web rešenja. U ponudi imamo preko 30000 artikala, s tim da ovaj broj konstatno raste, iz dana u dan. Sajt je zamišljen kao internet robna kuća, u kojoj možete poručiti bilo koji artikal robe široke potrošnje, koji će vam potom biti dostavljen na kućnu adresu putem kurirske službe City Express ili Post Express ukoliko je dostava za Kosovo i Metohiju. Ukoliko proizvod imamo spreman u magacinu i ukoliko naručite do 12:00h, slanje je istog, a isporuka narednog dana. Ukoliko proizvod nemamo u magacinu, najčešće se porudžbine isporučuju u roku od 3 do 5 radna dana po potvrdi narudžbine. Na to treba dodati još 1 dan koliko je paketu treba da stigne do vas. Ukoliko se proizvod kojim slučajem čeka nešto duže - o tome ćemo vas obavestiti.
 
 
Plaćanje platnom karticom (online plaćanje)
 
Najnovija mogućnost za kupce u našoj prodavnici je plaćanje preko platne kartice u saradnji sa Banca Intesa. Ukoliko posedujete Visa ili MasterCard platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, možete odabrati ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbenicu, bićete preusmereni na sajt Banca Intesa gde vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćate. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moći ćete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.
 
Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo banci Intesa kao procesoru kartica. Sajt banke je zaštićen i siguran za ovaj način plaćanja.
 
 
Izjava o privatnosti podataka
 
Tako Lako Shop odnosno WEBCentric d.o.o. poštuje prava svojih mušterija i obavezuje se da će čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne, podatke o kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Podaci kupaca neće biti prosleđivani trećim firmama / licima.
 
 
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
 
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj/kriptovanoj formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
 
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa ad Beograd , pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
 
 
Povraćaj sredstava
 
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Tako Lako Shop odnosno Webcentric doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika banke.
 
 
Postupak za reklamacije
 
Tako Lako Shop je svestan prava svojih kupaca, kao i činjenice da su ljudi u Srbiji još uvek nepoverljivi po pitanju kupovine preko Interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bi i kupcu i sebi u što većoj meri olakšali posao. Bitno je da istaknemo da poslujemo u skladu sa zakonom za zaštitu potrošača.
 
Bitna napomena: svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijamu i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo.
 
Neispravna roba
 
Tako Lako Shop posluje u skladu sa zakonima Rep. Srbije i poštuje prava svojih kupaca. Ukoliko je roba u garanciji, molimo da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte, i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo vas da čuvate originalna pakovanja.
 
Reklamacije na oštećenja u transportu
 
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
 
Ukoliko uočite takvo oštećenje:
 
- Nemojte potpisati prijem pošiljke
- Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke
- Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitvno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka ’ kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod
- Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena
- Molimo da slikate oštećenu ambalažu i proizvod, i sliku pošaljete na shop@takolako.rs
 
Zamena veličine, boje, itd
 
Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći / manji broj, ili za drugu boju. Postupak je sledeći:
 
- Pošaljite nam proizvode nazad
- Doplatite poštarinu za ponovno slanje - kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
- Kada primimo vraćeni artikal i vašu doplatu za poštarinu, šalejmo vam zamenjeni artikal
 
Ipak to nije ono što sam mislio...
 
Ukoliko niste zadovoljni nekim artiklom (iako se ne radi o kvaru), možete ga zemeniti pod sledećim uslovima:
 
- da nije prošlo više od 7 dana od kako smo vam ga poslali
- da nam ga vratite u originalnom stanju, u orginalnoj ambalaži
- potrebno je da doplatite poštarinu za ponovno slanje - kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
 
U tom slučaju dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete neki drugi, po vašem izboru, u vrednosti onog što ste vratili.
 
 
Zvanični podaci preduzeća
 
Preduzeće - WEBCentric d.o.o.
Adresa - Ulofa Palmea 6b, 11160 Beograd, SRBIJA
PIB - 104165645
Tekući račun - 220-50120-82
Mat. broj - 20105771
Pret. delatnost - 52610
Web adresa - www.takolako.rs
kontakt tel. - 011 3430796
kontakt mejl - shop@takolako.rs